zasady rekrutacji w GUTW na Rok Akademicki 2025/2026

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że osoby, które chcą kontynuować zajęcia w ramach GUTW, prosimy o przybycie do Biura GUTW w Bibliotece Głównej UG

lub podczas rekrutacji do Sali 2.3 na Wydziale Historycznym celem podpisania umowy oraz wypełnienie podania w dniach:

 od 18 do 29 sierpnia 2025 w godzinach od 10:00-14:00.

Wypełnienie podania oraz umowy jest obowiązkowe dla każdego słuchacza GUTW.

Ostateczny termin płatności za semestr zimowy 2025/2026 do: 12 września 2025.

 

Opłata podstawowa wynosi: 55pln.

Jest to opłata obligatoryjna.

Prosimy o dokonywanie płatności przelewem na konto GUTW UG:

59 1240 1271 1111 0010 4368 2415.

Dane: Gdańsku Uniwersytet Trzeciego Wieku UG, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk.

Po dokonaniu przelewu prosimy o przekazanie pracownikom Biura GUTW bankowego potwierdzenia przelewu (wygenerowany elektronicznie można przesłać na adres: trzeciwiek@ug.edu.pl).

W celu prawidłowego dokonania płatności i jej zaksięgowania należy:

w tytule przelewu wpisać GUTW - imię i nazwisko Słuchacza

 

Możliwość opłat w Kasie UG tylko w dniach:

18-22 sierpnia 2025 w godzinach 10:00-14:00 przed wcześniejszym pobraniem druku do kasy w Biurze GUTW lub podczas zapisów w Sali 2.3 na Wydziale Historii.

 

Pozdrawiamy 

Biuro GUTW

 

 

 

 

 

 

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 14. Lipiec 2025 - 09:01; osoba wprowadzająca: Joanna Szemraj Ostatnia zmiana: poniedziałek, 14. Lipiec 2025 - 09:03; osoba wprowadzająca: Joanna Szemraj