zasady rekrutacji w GUTW na Rok Akademicki 2025/2026
Szanowni Państwo,
Informujemy, że osoby, które chcą kontynuować zajęcia w ramach GUTW, prosimy o przybycie do Biura GUTW w Bibliotece Głównej UG
lub podczas rekrutacji do Sali 2.3 na Wydziale Historycznym celem podpisania umowy oraz wypełnienie podania w dniach:
od 18 do 29 sierpnia 2025 w godzinach od 10:00-14:00.
Wypełnienie podania oraz umowy jest obowiązkowe dla każdego słuchacza GUTW.
Ostateczny termin płatności za semestr zimowy 2025/2026 do: 12 września 2025.
Opłata podstawowa wynosi: 55pln.
Jest to opłata obligatoryjna.
Prosimy o dokonywanie płatności przelewem na konto GUTW UG:
59 1240 1271 1111 0010 4368 2415.
Dane: Gdańsku Uniwersytet Trzeciego Wieku UG, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk.
Po dokonaniu przelewu prosimy o przekazanie pracownikom Biura GUTW bankowego potwierdzenia przelewu (wygenerowany elektronicznie można przesłać na adres: trzeciwiek@ug.edu.pl).
W celu prawidłowego dokonania płatności i jej zaksięgowania należy:
w tytule przelewu wpisać GUTW - imię i nazwisko Słuchacza
Możliwość opłat w Kasie UG tylko w dniach:
18-22 sierpnia 2025 w godzinach 10:00-14:00 przed wcześniejszym pobraniem druku do kasy w Biurze GUTW lub podczas zapisów w Sali 2.3 na Wydziale Historii.
Pozdrawiamy
Biuro GUTW